Email marketing-ul foloseste emailul pentru a-ti promova produsele sau serviciile. Prin email marketing dezvolti o relatie intre un potential client sau client existent.
Emai marketing-ul este un canal de promovare, la fel ca si social media, TV, blog etc. E similar cu trimiterea scrisorilor de vanzare prin posta, doar ca acum se face digital, catre adresa clientului.
Daca ai un business, prin email marketing poti sa iti dezvoltti relatia cu clientii si sa le oferi informatii personalizate. E o metoda foarte buna prin care sa:
Foarte multa lume crede ca email marketing-ul nu mai e eficient, ca nu aduce rezultate si ca e o pierdere de vreme, insa iti spun cu mana pe inima ca e total FALS.
Email marketing-ul se foloseste de la inceputurile internetului. S-a maturizat de atunci si inca aduce rezultate remarcabile celor care il folosesc ca si tool de marketing.
Tot mai multi experti din marketing spun ca emailul devine din ce in ce mai performant.
Majoritatea specialistilor in marketing folosesc social media pentru promovare. Pe langa asta, platforme precum Google si Linkedin sunt in top preferinte.
Cu toate acestea, nu ar trebui să lasi metodele de comunicare contemporane să iti distragă atenția de la unul dintre cele mai vechi și totuși cele mai eficiente canale de comunicare, adica e-mailul.
Marketingul prin e-mail nu este doar pentru atragerea unui nou cumpărător. Persoanele care cumpără prin e-mail marketing cheltuiesc cu 138% mai mult.
Targeting
E-mailul permite companiilor să trimita campanii exact la publicul tinta. Atunci când un client optează pentru marketingul prin e-mail, acesta poate primi conținut adecvat, oferte și promotii în funcție de preferințele sale.
Cu automatizarea e-mailului, afacerile pot crea fluxuri personalizate pentru fiecare dintre segmentele lor, oferind informații sau oferte noi, pe măsură ce utilizatorul este ghidat în secvență.
Economisire
Daca ai adresa de email a unui client sau potential client, poti sa iti creezi singur campanii de marketing si remarketing, fara sa mai investesti bani in platformele de reclame. Prin automatizari poti sa livrezi sute de mesaje personalizate, fara sa pierzi timp in creare si trimitere manuala, la fiecare client in parte.
Automatizare
Un alt beneficiu semnificativ pentru afaceri estee abilitatea de a procesa automat mesajele primite și expediate. Când integrezi automatizarea e-mailului în CRM, creezi un instrument foarte puternic de marketing. Softul de email marketing poate clasifica și sorta automat cererile primite după expeditor, conținut sau subiect.
Campanii automate
O campanie automată de marketing prin e-mail este o soluție rentabilă, care iti permite să ajungi la clienți, chiar căsuța de e-mail a acestora.
E-mailul iti permite să creezi credibilitate cu publicul tau tinta, oferindu-le conținut util și informativ, urmărind în același timp rata de engagement si de feedback.
Newslettere
Un newsletter săptămânal sau lunar iti permite să rămâi, cu ușurință, in mintea clientului și să pastrezi oamenii implicați în afacerea ta, indiferent de perioada anului.
Campanii Educaționale
O serie educațională este o modalitate excelentă de a educa clienții să ia propriile decizii în timp ce acumuleaza încredere în brandul tau.
Daca esti interesat, trimite-mi un email la iliesbogdan.s@gmail.com sau suna-ma la numarul 0747351711.