fbpx

Ce este email marketing? Mai jos iti explic tot ce trebuie sa stii ca sa ai succes in email.

Email marketing-ul foloseste emailul pentru a-ti promova produsele sau serviciile. Prin email marketing dezvolti o relatie intre un potential client sau client existent.

Emai marketing-ul este un canal de promovare, la fel ca si social media, TV, blog etc. E similar cu trimiterea scrisorilor de vanzare prin posta, doar ca acum se face digital, catre adresa clientului.

Daca ai un business, prin email marketing poti sa iti dezvoltti relatia cu clientii si sa le oferi informatii personalizate. E o metoda foarte buna prin care sa:

  • cresti o relatie cu potentialii clienti
  • sa informezi baza de date
  • sa te asiguri ca clientii tai raman la curent cu noutatile
  • sa oferi reduceri si discounturi clientior loiali
  • si multe altele

Prin email marketing poti sa iti promovezi produsele in fata unei baze de date care asteapta cu nerabdare un email de la tine.

"Email marketing a murit?"

Foarte multa lume crede ca email marketing-ul nu mai e eficient, ca nu aduce rezultate si ca e o pierdere de vreme, insa iti spun cu mana pe inima ca e total FALS.

Email marketing-ul se foloseste de la inceputurile internetului. S-a maturizat de atunci si inca aduce rezultate remarcabile celor care il folosesc ca si tool de marketing.

Tot mai multi experti din marketing spun ca emailul devine din ce in ce mai performant.

Marketingul prin e-mail produce $38-41 pentru fiecare $1 cheltuit, ceea ce reprezintă un ROI fantastic de 3.800%, ceea ce îl face cel mai bun și mai consistent ROI din orice canal de marketing.

Ce trebuie sa stii despre email marketing. Statisticile care conteaza.

Majoritatea specialistilor in marketing folosesc social media pentru promovare. Pe langa asta, platforme precum Google si Linkedin sunt in top preferinte.

Cu toate acestea, nu ar trebui să lasi metodele de comunicare contemporane să iti distragă atenția de la unul dintre cele mai vechi și totuși cele mai eficiente canale de comunicare, adica e-mailul.

  • Se estimează că vor exista 4,3 miliarde de utilizatori activi de e-mail până în 2022.
  • Știați că 81% dintre întreprinderile mici se bazează pe e-mail ca principal canal de achiziție a clienților?
  • Un e-mail de bun venit are în medie aproximativ 82% rate de deschidere.
  • E-mailurile cu subiecte personalizate generează rate de deschidere cu 50% mai mari.
  • Pentru companiile de comert electronic, trimiterea a trei e-mailuri de cărucioare abandonate produce cu 69% mai multe comenzi decât un singur e-mail.
  • Crezi că marketingul prin e-mail este enervant? 49% dintre consumatori au spus că le place să primească e-mailuri promoționale de la mărcile lor preferate.
  • De asemenea, cu cât vă definiți mai mult publicul, cu atât veți primi un ROI mai bun. 

Marketingul prin e-mail nu este doar pentru atragerea unui nou cumpărător. Persoanele care cumpără prin e-mail marketing cheltuiesc cu 138% mai mult.

Cum iti ajuta email marketing-ul afacerea?

Targeting

Economisire

Automatizare

Hai sa vedem exact ce inseamna asta

Targeting

E-mailul permite companiilor să trimita campanii exact la publicul tinta. Atunci când un client optează pentru marketingul prin e-mail, acesta poate primi conținut adecvat, oferte și promotii în funcție de preferințele sale.

Cu automatizarea e-mailului, afacerile pot crea fluxuri personalizate pentru fiecare dintre segmentele lor, oferind informații sau oferte noi, pe măsură ce utilizatorul este ghidat în secvență.

Economisire

Daca ai adresa de email a unui client sau potential client, poti sa iti creezi singur campanii de marketing si remarketing, fara sa mai investesti bani in platformele de reclame. Prin automatizari poti sa livrezi sute de mesaje personalizate, fara sa pierzi timp in creare si trimitere manuala, la fiecare client in parte.

Automatizare

Un alt beneficiu semnificativ pentru afaceri estee abilitatea de a procesa automat mesajele primite și expediate. Când integrezi automatizarea e-mailului în CRM, creezi un instrument foarte puternic de marketing. Softul de email marketing poate clasifica și sorta automat cererile primite după expeditor, conținut sau subiect.

Prin email marketing poti sa iti segmentezi audienta si sa trimiti mesaje personalizate fiecarui om din baza ta de date.

3 pasi pentru a implementa email marketing-ul in afacerea ta

Campanii automate

Newslettere

Campanii educationale

Email marketing-ul, prin campanii si automatizari, trebuie sa reprezinte cel putin 15% din venitul lunar.

Hai sa vedem exact ce inseamna asta

Campanii automate

O campanie automată de marketing prin e-mail este o soluție rentabilă, care iti permite să ajungi la clienți, chiar căsuța de e-mail a acestora.

E-mailul iti permite să creezi credibilitate cu publicul tau tinta, oferindu-le conținut util și informativ, urmărind în același timp rata de engagement si de feedback.

Newslettere

Un newsletter săptămânal sau lunar iti permite să rămâi, cu ușurință, in mintea clientului și să pastrezi oamenii implicați în afacerea ta, indiferent de perioada anului.

Campanii Educaționale

O serie educațională este o modalitate excelentă de a educa clienții să ia propriile decizii în timp ce acumuleaza încredere în brandul tau.

ce este email marketing - rezultatele pe care le poti obtine

Creaza-ti un cont gratuit Klaviyo, 100% free pentru primii 100 de abonati la magazinul tau online!