fbpx

Ce este un pop-up? E super simplu! Ai 3 exemple aici!

Afla ce este un pop-up si cum functioneaza. Vorbim si despre cum te poate ajuta!

Ce este un pop-up?

Cum functioneaza? Cu ce ma ajuta?

Sunt sigur ca cel putin odata ai vazut un pop-up pe website. Este casuta acea care iti acopera tot ecranul si iese in evidenta, putin intrusiv chiar.

Ei bine, un pop-up este un mecanism de marketing care te ajuta sa:

  • iti cresti numarul de subscriberi
  • faci un anunt pe website
  • colecteazi date

In principiu, este utilizat pentru a captura adresa de email a unui potential cumparator, oferind ceva la schimb. Poate ai vazut pe site-urile magazinelor online un astfel de pop-up.

In momentul in care utilizatorul isi pune adresa de email, el este inregistrat intr-o baza de data legata la un soft de email marketing.

Acel soft de marketing trimite automat emailuri de vanzare si nu numai, in momentul in care utilizatorul face actiuni pe website-ul tau. Spre exemplu: daca cineva s-a inscris sa primeasca 10% discount, in momentul in care se inscrie, softul trimite automat cuponul de reducere pe email. Daca clientul nu plaseaza o comanda in cel putin 10 ore, un alt email pleaca spre inboxul lui reamintindui de cuponul de reducere.

Mai jos ai un exemplu de pop-up:

Everything You Need to Know About OpenCart Exit Pop up Extension

insa exista mai multe variante pe care le poti folosi pentru a-ti creste magazinul online. Mai jos iti prezint 3 variante de pop-up pe care poti sa le folosesti in afacerea ta.

  1. Pop-up cu casuta de subscribe

    Cred ca este cea mai comuna metoda de afisare. Scopul acestui pop-up este sa stranga adresele de email ale vizitatorilor de pe website in schimbul unui cupon de reducere pentru prima comanda, un pdf sau ghid gratuit, participarea la un concurs sau livrare gratuita la urmatoarea comanda.

    In ceea ce priveste oportunitatile de marketing la folosirea acestui pop-up, ele sunt nelimitate. In momentul in care tu ai capturat adresa de email a unui om, poti sa creezi campanii de email marketing segmentate care sa ii ofere produsele si informatiile de care are nevoie ca sa ia o decizie de cumparare.

    Pe langa oportunitatile de marketing pe care le ofera emailul, tu iti creezi o baza de date proprie, a ta, a afacerii tale. Am spus de nenumarate ori cat de important e sa ai baza ta de date si sa nu te bazezi pe urmaritorii de pe Facebook.. pentru ca aia e o audienta INCHIRIATA! Nimic mai mult. In momentul in care aceste servicii de social media spun stop joc, tu ti-ai pierdut toata „baza de date”.

  2. Pop-up cu un anunt

    Poti sa folosesti acest tip de pop-up atunci cand ai o promotie, vrei sa prezinti o noua colectie sau ai un mesaj de interes pentru toti vizitatorii: „Livrare gratuita peste 100RON”.
    Cu acest tip de pop-up e garantat ca mesajult au ajunge la toata lumea si ca mesajul a fost transmis cu succes.

    Atentie:
    nu afisa acel mesaj de prea multe ori. Poti sa setezi o frecventa de aparitie dupa vizualizarea lui. Seteaza minim 7 zile de la ultima vizionare.

  3. Pop-up pentru feedback

    Foarte bun atunci cand vrei sa ceri feedback-ul audientei care iti viziteaza magazinul. Aici poti sa ceri pareri, stelute de raiting sau diferite emoji-uri. E foarte important sa setezi ca si trigger de aparitie atunci cand omul vrea sa iasa de pe website (exit-intent) sau celor care deja sunt in baza de date si au achizitionat produsele.

Desigur, exista si mai multe varatiuni de pop-up pe care poti sa le folosesti pentru afacerea ta, care sa te ajute sa cresti, sa primesti feedback sau sa faci pur si simplu awarreness.

Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand pregatesti un astfel de pop-up:

  • Nu folosi prea mult text
  • Foloseste limbaj uzual/comun si simplu de inteles
  • Nu ii da utilizatorului foarte mult de munca
  • Nu te astepta la o rata de conversie mare (5% e foarte bine)
  • Nu afisa pop-up-ul prea des
  • Da posibilitatea clientului sa inchida fereastra pop-up
  • Cere doar emailul atunci cand vrei sa iti cresti baza de date
  • Seteaza automatizari care se trimit imediat ce clientul se inscrie
  • Respecta-ti promisiunea scrisa in pop-up

In concluzie, un pop-up poate sa iti aduca clienti in baza de date, feedback si chiar mai multe vanzari.
Tot ce trebuie sa fai este sa gandesti o strategie de email marketing, un pop-up pe website si sa setezi automatizarile pentru segmentele tale de clienti.

Daca ai nevoie un magazin online si vrei sa vinzi mai mult, te pot ajuta eu prin email marketing.

Vezi rezultatele pe care le-am adus clientilor AICI.

About Author

admin

Comments

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *